HOŞ GELDİNİZ! BEN DUYGU KARAYEL

Merhaba! Ben Duygu Karayel.

Yeni oluşturmakta olduğum İnternet sayfamda çok yakında yazılarıma başlayacağım. Konular hakkında şimdiden bir şey söylemek istemiyorum; …sadece şunu söyleyebilirim; Politika ile ilgili hiç, ama hiç bir konuyu işlemek istemiyorum. Daha çok; genç arkadaşlarıma hitaben yazmayı yeğliyorum. Bu demek değildir ki… büyükleri unutmuşum; hayır, asla; onlar için de en iyi yazıları yazmak istiyor ve katılımlarını içten arzuluyorum.

Yakında ilk yazımda görüşmek üzere!

Hoşça kalın!

Duygu Karayel

19 Kasım 2011 Cumartesi

Hakkında Duygu Karayel
Ben Duygu KARAYEL, Ülkemi ve ülkemin insanlarını seviyorum. Bize Cumhuriyeti armağan edenlere, başta M.K. Atatürk olmak üzere saygı ve şükranlarımı sunarım!

2 Responses to HOŞ GELDİNİZ! BEN DUYGU KARAYEL

  1. Mehmet Sungur says:

    Merhaba Duygu,
    Sayfanı çok beğendim; tebrik ederim ve başarılar dilerim!

  2. Çok teşekkür ederim Mehmet abi.Sayenizde güzel bir bloga sahip oldum.
    Saygılarımla DUYGU KARAYEL

Bir Cevap Yazın

