ANNEME GENELEVDE ÇALIŞTIĞIMI SÖYLEMEYİN, O BENİ YAZAR SANIYOR.

 Yıllar önce mesleğimle ilgili araştırmalar yapar, konuyla ilgili kitaplar alırdım. Derken Jacques Seguela’nın bu meşhur kitabıyla karşılaştım. Tabii kitabın başlığını birazcık değiştirdim.

 İnsanın hayatı reklamlar gibidir aslında. Film ya da dizi izlerken sık sık  araya girer ya. İşte o duraklamalarda –molalarda- bazen yarım kalan işlerimizi tamamlamaya çalışırız. Kimimiz bulaşık yıkar, kimimiz ütü yapar, kimisi yemek yapar, kimimiz kitabına bakar (ne kadar anlayabilirse tabi), kimimiz namazını acele acele  kılmaya çalışır (bunu bende yapardım eskiden). :)

 Görüyorsunuz ya bir dizide ya da filmde verilen reklam aralarında pek çok şey yapabiliyormuşuz. Ama ne kadar doğru ya da yanlış bu tartışılır. Zamanı oturarak boş boş geçirmektense her hangi bir şeyle meşgul olmak iyidir her zaman.

 Bizim hayatımızdaki reklamlar ise kendimizi boşlukta hissettiğimiz zamanlardır. Bu kimisi için işten, eşten, sevgiliden, akrabasından,  arkadaştan, kimisi de vatanından ayrı düştüğünde oluşan bir boşluktur.

 Bu durumda yapmamız gereken iki elimizi alıp kös kös oturmak olmamalıdır. Size somut bir şey kazandırmayacak olsa da mutlu olacağınız bir şey yapın. Bu sizin ruhunuz için gereklidir. Hayat size sunulmuş bir armağandır. Onu başkaları için değil kendiniz için yaşamayı seçin.

 Filmin sonuna kadar beklemeyin, bir daha reklam arası olmayabilir.

Ayşegül Karayel

Hakkında Duygu Karayel
Ben Duygu KARAYEL, Ülkemi ve ülkemin insanlarını seviyorum. Bize Cumhuriyeti armağan edenlere, başta M.K. Atatürk olmak üzere saygı ve şükranlarımı sunarım!

Bir Cevap Yazın

