Zafer ve Ramazan Bayramınız Kutlu ve Anlamlı Olsun.

Ancak adı koyulmuş sayılı bir kaç günde hatırlanır olmuşyakınlarımız ve sevdiklerimiz. Onda da ya tatil planları yaparız yada bir çoğumuz çalışmak zorundadır.

Ben sevdiklerimi her an yüreğimde hissederek yaşıyor ve yaşatıyorum. Yanlarında olamadığımın da bunu bir kaç içten samimi sözle telafi etmeye, gönüllerini almaya vefa borcumu ödemeye gayret ediyorum.

Gözlerini kapıya dikmiş bir nefes bekleyen nice yaşlılarımız ve çocuklarımızı da unutmayalım yine. Onlara vereceğimiz en güzel hediye kalpten gelen sevgi ve içten bir sarılıştır.

İnsan olmanın ayrıcalığı akıllı olmak ve bunu insanlığın yararına kullanmaktır. Ancak akılsız insan çevresine sevgisiz ve şüpheyle bakar. Kötü niyetli  hesaplar her adımını ama piyangonun ona vuracağından habersiz eriyecek bal mumu kanatlarla havalanır yere çakılacağını düşünmeden.

Sayılı ömrümüzü zevk ve nefislerimiz uğrunda kötü emeller için heba etmeyelim. Görmüyor musunuz ki, ne kadar çırpınırsanız çırpının sonuç değişmeyecektir. Bunun en iyi kanıtı çevremizdeki örneklerdir. Onlara bakmak bile yeterlidir.

Tüm sevdiklerimin ve sevenlerimin Zafer ve Ramazan Bayramını tebrik ediyor, en kalbi vefalı duygularla selamlıyorum.

Bu sayfayı açıp gözü takılanların hayatında en az bu beyazlıkta yeni sayfalar açılmasını diliyorum.

Sevgiyle..

Hakkında Duygu Karayel
Ben Duygu KARAYEL, Ülkemi ve ülkemin insanlarını seviyorum. Bize Cumhuriyeti armağan edenlere, başta M.K. Atatürk olmak üzere saygı ve şükranlarımı sunarım!

Bir Cevap Yazın

