———————SENSİZ OLMAZ—————

Sensiz olmaz canım

nerdesin canım bir tanem

günlerdir haber alamadım

Ay gibi parlayan yüzüm

Susuz kalmış güller gibi soldu

Işık saçan kahverengi gözlerin

Ağlamaktan görmez oldu

Yoksa beni bırakıpta

Son yolculuğunamı gittin

Hani heryere beraber gidecektik

Birbirimizden hiç ayrılmayacaktık

Sen nereye ben oraya

Ben nereye sen oraya gidecektin

Bak yüreğim sızlıyor

Hiç bir şey derman olmuyor

Ne eş nede dostlar

Bir güneş gibi geliyor hep….

 

 

 

DUYGU KARAYEL…..

Hakkında Duygu Karayel
Ben Duygu KARAYEL, Ülkemi ve ülkemin insanlarını seviyorum. Bize Cumhuriyeti armağan edenlere, başta M.K. Atatürk olmak üzere saygı ve şükranlarımı sunarım!

Bir Cevap Yazın

